امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۹/۵ - ۰۸:۲۶ شناسه خبر : ۱۲۱۱۸

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در "میاندورود" فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از کشف ۱۰ فقره سرقت و دستگیری ۲ سارق حرفه ای در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "مجید باقری جامخانه" با بیان اینکه بالا بردن امنیت اجتماعی و برقراری آرامش پایدار، نقش و همراهی مردم را مي‌طلبد، اظهار داشت: آگاهی‌بخشی، آموزش و بالا بردن دانش انتظامی مردم از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع جرايم، نقش بسزایی داشته باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی و کاهش جرایم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با سرقت، برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان در شهرستان میاندورود اجرا شد.
سرهنگ باقری به دستگيري 3خرده فروش موادمخدر و معرفي به مرجع قضائي در اجرای این طرح، اشاره كرد و گفت: ضمن کشف یک کیلوگرم انواع در این طرح 3 معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.
وی از دستگيري 2سارق حرفه ای و كشف 10 فقره سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: در اين طرح مقادیر قابل توجهی اموال و ادوت کشاورزی سرقتی کشف شد .
باقری در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و يا برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر