امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۲۵ - ۰۷:۴۲ شناسه خبر : ۱۱۶۰۴

یک برد و یک باخت برای نمایندگان گیلان در رقابت‌های دسته اول فوتبال فصل جدید لیگ فوتبال آزادگان با برتری ملوان بندرانزلی و شکست شهرداری آستار آغاز شد.

 فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران، لیگ آزادگان امروز عصر در استادیوم سردارجنگل رشت با برگزاری دیدار ملوان و آرمان گهر آغاز شد که در پایان ملوان موفق شد میهمان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

ملوان بندرانزلی که انگیزه زیادی برای بازگشت به لیگ برتر دارد، موفق شد در خانه خود با دو گل از سد آرمان گهر سیرجان بگذرد و شروع خوبی در این فصل داشته باشد. حمید کاظمی و محمد رستمی در دقایق ۵۰ و ۵۴ گلزنان این دیدار بودند.

مازیار زارع در این دیدار، رضا حیدری، وحید فارغ، محسن انبساطی، حمید کاظمی، مهران احمدی، بلال میرزا علی، پدرام قاظی پور، محمدپور محمد، سجاد بازگیر، محمد رستمی، سعید کریمی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

قاسم شهبا، سرمربی آرمان گهر هم آیدین قویدل، علی نظری، علی دهقان، رضا دهقان، امین محمود آبادی، امین عباسی خوشکار، آرمان اکوان، رضا فرجی، جعفر برزگر، کمال الدین نیکخوی و علی قربانخانی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

دیگر مسابقه برگزار شده در خرم‌آباد بود. جایی که خیبرِ این شهر با تک گل آرش افشین در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی، شهرد اری آستارا را مغلوب کرد تا نشان بدهد تیم عبدالله ویسی این بار از همان ابتدای فصل قصد امتیاز از دست دادن نداشته و دورخیزی برای رسیدن به لیگ برتر دارد.

در پایان بازی ملوان، مازیار زارع از توپ‌های لیگ یک انتقاد کرد و خواستار تعویض توپ‌های رسمی لیگ یک شد. 

پ/
 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر