امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۱۳ - ۱۱:۱۸ شناسه خبر : ۱۱۴۷۶

رفع تصرف و آزاد سازی حریم راه در محور " تاکام- ساری " فرمانده انتظامی شهرستان ساری از رفع تصرف و آزادساری حریم راه با تخریب ۱۳ مغازه در محدوده محور "تاکام- ساری" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" اظهار کرد: با توجه به تصرف غير قانوني و تجاوز به حریم راه توسط برخی کسبه ها و مغازه داران در محور تاکام - ساری در راستای اجرای دستور قضائی مبنی بر رفع تصرف و آزاد سازی حریم راه ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار عملیاتی ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با هماهنگي قضائي و با حضور نماینده دادستان و کارشناسان اداره راه و شهرسازی استان مازندران ، ماموران انتظامی نسبت به رفع تصرف و آزاد سازی حریم راه بدون هيچ گونه تنش و درگيري اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به صدور چندین مرحله اخطار و تذکر قضائی به متصرفان و واحد های صنفی متخلف از اجرای موفقیت آمیز این طرح خبر داد و افزود: اجرای مقتدرانه این طرح موجب رضایتمندی شهروندان و اهالی منطقه شده و از عملکرد پلیس قدردانی کردند.
سرهنگ حسن زاده در پایان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در اجرای این طرح از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضي ملي از سوی افراد سودجو سریعاً مراتب را از طریق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به پلیس اطلاع دهند.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر