امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۶/۳ - ۰۹:۳۳ شناسه خبر : ۱۱۴۰۸
در گفتگو با خبرنگاران عنوان شد؛
جشنواره منطقه ای مطبوعات استان های شمالی برگزار می شود ساری-وارش نیوز/ دبیر جشنواره مطبوعات استان های شمالی با اشاره به برپایی این جشنواره مهرماه در استان مازندران، مهلت ارسال آثار را تا پایان شهریورماه اعلام کرد.

 علی یوسفی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از فراهم شدن امکان ارسال آثار خبرنگاران های سه استان مازندران، گیلان و گلستان به سایت جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور است.

وی از آغاز به کار سایت جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی خبر داد. وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان‌های مازندران، گیلان و گلستان می‌توانند آثار فاخر خود را در بخش‌های مختلف به آدرس mazandaran.pressfestival.ir ارسال کنند.

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی مهلت ارسال آثار را تا پایان شهریور ۱۴۰۰ عنوان و خاطر نشان کرد: بازه زمانی انتشار آثار مورد پذیرش از ابتدای فروردین ۹۹ تا پایان مرداد ۱۴۰۰ است.

یوسفی اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبر می‌توانند آثار خود را در هشت بخش گزارش (خبری-تحلیلی)، مقاله، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس (خبری و غیر خبری)، طنز اجتماعی و طراحی و صفحه آرایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: بخش ویژه جشنواره امسال نیز با عنوان، شعار سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ (عنوان شده توسط مقام معظم رهبری) و کرونا، چالش‌ها، فرصت‌ها و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در این زمینه در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر