امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۰/۶/۳ - ۰۹:۲۹ شناسه خبر : ۱۱۴۰۷

سفرمدیران ارشد استان مازندران به منطقه آزاد ارس وارش نیوز/ ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل به اتفاق مهندس شهیدی فررئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران و چند تن از مسئولین استانی و شهرستانی با مهندس نریمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس دیدار نمودند.


 در این سفر هیئتی از مقامات استانی که آقای ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه  همراهی می‌کردند از پروژه های مهم منطقه ارس به اتفاق مهندس شهیدی فر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران باحضور مهندس شیخ لو مدیر جهاد کشاورزی منطقه ارس  از پروژه مهم دوگلخانه  شرکت ارس تارلاامین که به مساحت ۵۰ هکتارکه در سال ۹۴کلنگ آن به زمین زده شد و در سال ۹۵به مدت یک سال   این پروژه مهم  باتولید گوجه فرنگی   با سرمایه گذاری بخشی  خصوصی افتتاح شد.
دومین پروژه  گلخانه‌ای شرکت زرین گوهرارس به مقدار ۵ هکتار  زمین که در تولید گل رزدر منطقه تجاری ارس نقش مهمی را با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید این دو  پروژه  بسیار مهم کشاورزی  منطقه ارس است  که به همت و پیگیری وتلاش مهندس نریمان مدیرعامل منطقه ارس به ثمر نشست امروز شاهد تولیدات این شرکتها نقش مهم در کشورهای منطقه به ویژه منطقه آزاد نخجوان. ارمنستان و منطقه آذربایجان خواهد داشت .
ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل و هیئت همراه ایشان از پروژه های مهم منطقه آزاد ارس  بازدید نمودند وبا سرمایه گذاران بخش خصوصی و تولید عرصه  کالا درکشورهای منطقه بانگاه ارزآوری برای کشور با مدیران ارشد کارخانه های تولیدی منطقه ارس به گفتگو نشستند تا بشود در این سفر از تجربه های مدیران تولیدی  برای توسعه استان مازندران به ویژه شهرستان بابل در برنامه ریزی ها برای  توسعه و رونق اقتصادی  و اشتغال زایی فراهم شود.

 در پایان این سفر ملاقاتی  با مهندس نریمان رییس هیبت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس در دفتر شأن ‏داشته‌انددر این دیدار مهندس نریمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس طی گزارشی از عملکرد چهار ساله مدیریت ایشان درمنطقه آزاد ارس  ارائه نمودوگفت : شاخص های مهم تجاری منطقه ارس و ارتباط تجاری بین کشورهای منطقه به ویژه نخجوان. ارمنستان. آذربایجان . برای رونق اقتصادی برای استان آذربایجان شرقی در بحث اشتغال زایی گام مهمی  برداشته شد.

وی ضمن تشکراز  سفرهیئتی از مدیران ارشد  استان مازندران به منطقه آزاد ارس گفت :  برای برنامه ریزی و همکاری بین سرمایه گذاران منطقه ارس و شرکت های صنعتی استان مازندران برای توسعه استان مازندران. این آمادگی وجود دارد  سرمایه گذاران بخش خصوصی منطقه ارس  بتوانند برای همکاری لازم اقدامات خوبی در استان مازندران  در جهت سرمایه گذاری و رونق اقتصادی .تجاری به ویژه در منطقه تجاری امیرآباد و مناطق تجاری استان مازندران سرمایه‌گذاری شود تا بتوان  هم در بخش اقتصادی و هم در فراهم نمودن اشتغال زایی در منطقه اقدامات خوبی صورت گیرد


نبی اله علی نتاج
 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر