امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۰/۶/۲ - ۱۴:۳۹ شناسه خبر : ۱۱۳۹۸
سرپرست فرمانداری آستارا تأکید کرد
مسئولان ظرفیت های آستارا برای بهره برداری را بشناسند گیلان- وارش نیوز/ سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا، گفت: مسئولین باید ظرفیت این شهرستان را دریافته، شناخته و با برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت ها از آن بهره برداری کنند.


 


سیدسعید میرقربانی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضع کشورمان در برابر آمریکا را  قدرتمندانه و امروز ایران ما از جایگاه خوب و ویژه در دنیا برخوردار است و رفتار دیگر کشورها با کشورمان گواه این مهم است.

وی با بیان اینکه افزایش تحریم ها چیزی به غیر از تحریم منطق نبوده است ادامه داد: این جز عدم پاسخگویی منطقی در دیپلماسی نیست و جمهوری اسلامی ایران امروزه نسبت به چهار دهه گذشته بسیار رو به جلو حرکت کرده است.

وی پیشرفت ایران را در عرصه‌های تکنولوژی، فناوری و سلول های بنیادی بسیار برشمرد و افزود: این از برکات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری است.

میرقربانی، با تأکید بر اینکه مردمی که پایه های انقلاب هستند، به طور جهادی اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به همه جهانیان نشان دادند، به ظرفیت های شهرستان مررزی بندر آستارا اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولین باید ظرفیت این شهرستان را دریافته، شناخته و با برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت ها از آن بهره برداری کنند.

سرپرست فرمانداری آستارا مجموعه پروژه های قابل بهره برداری این شهرستان در هفته دولت را ۳۱ مورد دانست و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۳۷۶ میلیارد ریالی در این هفته با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: این طرح ها در حوزه‌های عمران شهری، عمران روستایی، مسکن مددجویی، آسفالت معابر شهری و روستایی، پروژه های شهرداری، امور توزیع برق، رینگ آب شهری و گاز رسانی است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه در دهه فجر سالجاری نیز طرح های متفاوتی به بهره‌برداری کامل می رسد، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا اولویت افتتاح پروژه ها امسال بصورت غیرفیزیکی و یا حضور حداقلی می باشد.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر