امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۰/۶/۱ - ۱۴:۱۶ شناسه خبر : ۱۱۳۹۱
رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:
بهره برداری از ۲۶ واحد صنعتی هفته دولت در گیلان رشت-وارش نیوز/ رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به بهره برداری از ۲۶ واحد صنعتی همزمان با هفته دولت در استان، گفت: برای این واحدها ۲۹۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

فرهاد دلق پوش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های سازمان صمت گیلان برای هفته دولت، اظهار کرد: در این هفته از ۲۶ واحد صنعتی و تولیدی در استان گیلان بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه با افتتاح این تعداد واحدی صنعتی و تولید برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغال زایی می‌شود، گفت: میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی این واحدها بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان است.

دلق پوش ادامه داد: این واحدها در زمینه تولید انواع لامپ کم مصرف SMD، COB با تکنولوژی مدرن، دستگاه نشاکار و کمباین برنج، دستگاه سمپاشی موتوری و چمن زن، کابین آسانسور، پارچه پرده‌ای، ترانسفورماتور، محافظ برقی فعالیت خواهند کرد.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰ واحد در مجموع در استان راه اندازی شده است، گفت: سرمایه گذاری صنعتی به رغم وجود کمبود اراضی با کاربری صنعتی در گیلان مناسب بوده است.

وی با تأکید بر اینکه تولیدات صنعتی در استان به سمت استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و متناسب با نیاز بازار حرکت کرده است، ادامه داد: با توجه به هدف گذاری انجام شده و پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌های صنعتی پیش بینی می‌شود با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه و ادامه شیوع ویروس کرونا تا پایان سال، این عدد سه برابر شود.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر