امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۶/۱ - ۱۲:۰۴ شناسه خبر : ۱۱۳۸۴

پیام تبریک مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران به مناسبت روز پزشک و داروساز وارش نیوز/ بر خود وظیفه می دانم ضمن تبریک فرا رسیدن روز پزشک و داروساز، مراتب سپاس قلبی خویش و بیمه شدگان عزیز سازمان بیمه سلامت ایران را از حسن عملکرد و زحمات شبانه روزی و بی منت کادر ایثارگر درمان به ویژه پزشکان و داروسازان در مواجهه و مبارزه‌ی با بیماری کرونا اعلام نمایم.

بسم الله الرحمن الرحیم


 وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا
 و هـر كـس نفسی را زنـده كـنـد گويا همه مردم را زنده كرده است(مائده 32)

طبابت مقوله‌ای فراتر از یک شغل است ، حرفه ای مقدس و برخاسته از فطرت پاک انسان هایی چون بوعلی سینا، حکیم و طبیب حاذق و نامدار ایرانی است.سلامتی جامعه، پیش شرط توسعه است و جامعه سالم زمینه ساز شکوفایی کشور در همه ابعاد و زمینه هاست. نامگذاری اول شهریور، زادروز حکیم ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک و پنجم شهریور ، زادروز دانشمند بزرگ، زکریای رازی، روز داروساز، فرصتی است که دگر بار از سپیدجامگانی که با مجاهدت و ایثارشان جانی تازه به جامعه می بخشند یادی شود.، لکن به استناد حدیث شریف امام رضا (ع):

                            "مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلوقِینَ لَمْ یَشکُرِ اللّهَ عَزَّ وَ جَلَّ"

 بر خود وظیفه می دانم ضمن تبریک فرا رسیدن روز پزشک و داروساز، مراتب سپاس قلبی خویش و بیمه شدگان عزیز سازمان بیمه سلامت ایران  را از حسن عملکرد و زحمات شبانه روزی و بی منت کادر ایثارگر درمان به ویژه پزشکان و داروسازان در مواجهه و مبارزه‌ی با بیماری کرونا اعلام نمایم. یقیناً تلاشهای بسیار با  ارزش شما ، بیانگر اهمیت غیر قابل انکار ارزش خدمات سلامت در جامعه  بوده و هم اجر الهی را در پی خواهد داشت. بدیهی است اجر این اعمال صالح خارج از حیطه سپاسگزاری انسانی بوده و تنها در ید قدرت لم یزلی حضرت حق می باشد . مزید توفیقات شما را در سنگر دفاع از سلامت جامعه ، تحت توجهات حضرت بقیه اللّه الاعظم(عج) از خداوند باریتعالی مسئلت می نمایم.


دکتر رسول ظفرمند
 مدیرکل بیمه  سلامت استان مازندران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر