امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۵/۳۱ - ۱۵:۲۹ شناسه خبر : ۱۱۳۶۷
فرمانده سپاه نینوای گلستان:
مرحله جدید طرح شهید سلیمانی با انسجام بیشتری به پیش می رود گرگان-وارش نیوز/ فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که تمام توان سپاه استان در اختیار علوم پزشکی قرار می گیرد، گفت: مرحله جدید طرح شهید سلیمانی با انسجام بیشتری به پیش می رود.


 سردار علی ملک شاهکوهی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهارکرد: ما در گام اول طرح شهید سلیمانی با غربالگری به موقع جامعه هدف، کاهش محسوس ابتلا و همه گیری را در استان شاهد بودیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی با فرمان فرمانده معظم کل قوا شورای راهبردی دفاع زیستی را تا سطح روستای های استان شکل داده ایم تا با یک انسجام پیش برویم.

وی ادامه داد: آماده ایم تمام سالن های ورزشی و امکانات سپاه را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم تا به مرکز واکسیناسیون تبدیل شود.

ملک شاهکوهی گفت: اجرای واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت بر اجرای محدودیت ها و رزمایش کمک مومنانه، مهمترین برنامه های ما در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی است.

وی بیان کرد: امروز مسئله اول و فوری کشور رفع پیک پنجم کرونا است و سپاه و بسیج که از دل مردم شکل گرفته، در هر زمینه ای که لازم باشد در خدمت مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه پاسداران برای کمک به پرستاران و پرسنل درمانی بیمارستان های استان آمده اند تا از باری که روی دوش این عزیزان است بکاهند.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر