امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۵/۳۱ - ۱۵:۱۳ شناسه خبر : ۱۱۳۶۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:
تعداد واکسن تخصیصی به مازندران کم است ساری-وارش نیوز/ نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار افزایش سهمیه واکسن کرونا به استان شد و گفت: تعداد واکسن تخصیصی پاسخگوی نیازها نیست و کم است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون در مصلی ساری با اظهار اینکه امکانات لازم و فضا برای طرح واکسیناسیون در اختیار بسیج و علوم پزشکی استان قرار گرفته است، افزود: خوشبختانه طرح واکسیناسیون به خوبی در حال اجرا است.

وی با اشاره به کم بودن تعداد واکسن‌های تخصیص یافته خواستار تسریع در ارسال و تهیه واکسن شد و گفت: خوشبختانه متقاضیان تزریق واکسن بومی برکت بسیار بهتر از دیگر انواع آن است.

وی گفت: در برخی از استان‌ها که شرایط کرونایی در آن بحرانی است، شرط سنی تزریق واکسن را یا برداشتند و یا کاهش دادند اما شرط سنی تزریق واکسن در مازندران همچنان بالا است.

آیت الله لائینی از مسئولان خواست نسبت به پایین آوردن نصاب سنی برای تزریق واکسن اقدام کنند تا هرچه زودتر مردم برابر بیماری کرونا ایمن شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان اظهار داشت: در این مرحله به همت خیریه آبشار عاطفه‌ها و ستاد برگزاری نمازجمعه دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی گفت: امیدواریم همه بخش‌ها و خیران به کمک بیایند و در شرایط کرونایی دست نیازمندان را بگیریم./ مهر

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر