امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۴/۲ - ۱۳:۵۶ شناسه خبر : ۱۱۳۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران
شهرک های صنعتی از قانون شهرداری ها مستثنی هستند مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شهرک های صنعتی از قانون شهرداری ها مستثنی هستند

وارش نیوز: به گزارش ایسنا، سید مصطفی موسوی در جلسه مشترک با علی نیا رئیس سازمان نظام مهندسی استان، با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی از قانون شهرداری ها مستثني هستند اظهار کرد: صدور مجوزهای احداث ساختمان و پایان کار واحدهاي توليدي مستقر در شهرک ها و نواحي صنعتي به صورت رایگان انجام می شود.

وی بابیان این که از آنجایی که اين شرکت برای ارائه خدمات احداث ساختمان و پایان کار، از کارفرمایان مبلغی دریافت نمی‌کند، فشارهای زیادی به مجموعه، بابت هزینه خدمات مهندسی وارد می شود و باید در این خصوص به نقطه نظر مشترکي در راستای حمایت از بخش تولید برسیم خاطرنشان کرد:خدمات مهندسی در بخش تولید و صنعت، یک سرمایه‌گذاری و نه هزینه محسوب می‌شود.

 موسوی تصریح کرد: مباحث ساختمانی کارخانجات و کارگاههای تولیدی احداثی در شهرک ها و نواحی صنعتی از اهمیت بالایی برخوردارند و ضرورت وجود خدمات مهندسی نيز مورد تأکید است.

وی تصریح کرد: همواره، استحكام در ساخت بنای واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی اعتراضات زیادی در خصوص هزینه های پرداختی به نظام مهندسی داشته‌اند و در سال حمایت از تولید، باید از بخش صنعت حمایت ویژه کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان نیز در این جلسه گفت: تعرفه های خدمات مهندسی در واقع، ارزش افزوده بوده و نباید نگاه هزینه‌ای به این بخش شود.

علی نیا افزود: هزینه های خدمات مهندسی در مقایسه با پیامدهای مثبت و ایجاد امنیت برای واحدهای تولیدی و صنعتی و فعالان بخش صنعت، ناچیز است.

وی اظهار داشت: در خصوص شهرک های صنعتی، رعایت مباحث فنی به دلیل وجود بار مالی سنگین و حضور گسترده کارگران، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر