امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۵/۲۶ - ۰۸:۲۲ شناسه خبر : ۱۱۲۹۸

هشدار سازمان آرامستان بابل در پی افزایش فوتی کرونایی ساری - وارش نیوز- سازمان آرامستان بابل روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای ضمن هشدار نسبت به افزایش فوتی های کرونایی از شهروندان خواست تا پروتکل های بهداشتی را در این منطقه به طور کامل اجرا کنند.

 

به گزارش وارش نیوز؛ بنا بر آمار رسمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از ابتدای مرداد ماه تاکنون بیش از یکصد و ۱۲ نفر براثر ویروس کرونا در این شهرستان جان خود را از دست داده اند و خدمت رسانی سازمان آرامستان های شهرداری بابل به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

سازمان آرامستان بابل با صدور اطلاعیه ای ضمن هشدار به شهروندان بابلی اعلام کرد آمار فوتی های کرونایی در این روزها به روزهای سیاه اسفند ۹۸ نزدیک شده است و تا پایان مرداد این آمار پیشی خواهد گرفت.

در این اطلاعیه آمده است کاهش سن فوتی های کرونایی و فوتی های خانوادگی براثر کرونا یکی از ویژگی های بارز موج پنجم کرونا محسوب می شود.

در این اطلاعیه آمده است هرچند خدمت رسانی به خانواده ها و انجام مسائل شرعی درگذشتگان به صورت دقیق انجام می شود اما روزهای سختی را در حال سپری هستیم.

در این اطلاعیه از خانواده ها خواسته شد تحت هیچ شرایطی در فضاهای سربسته و تجمعی حضور نیابند و شهروندان برای قطع زنجیره ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

در حال حاضر بنا بر آمار رسمی دانشگاه علوم پزشکی بابل ۶۲ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی بابل بستری می باشند که این آمار نشان می دهد طی روزهای آینده آمار فوتی های کرونایی در بابل بالا باشد.

از روز گذشته همزمان با آغاز تعطیلات کرونایی ورودی های شهر بابل به روی مسافران بسته شد و از صبح تاکنون در دو مرحله فرماندار بابل و معاونانش از روند کنترل ورودی های شهر بابل بازدید می کنند.

پیش از این رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از مدیران استانی و شهرستانی خواسته بود تا به علت کنترل ویروس جهش یافته دلتا ورودی های شهر بابل را به روی مسافران ببندند و بر روند تعطیلی بازار نظارت دقیق صورت گیرد.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۴ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بابل بستری شدند و آمار کل بستری کرونایی این شهرستان یک هزار و ۲۱۶ نفر می باشد./ ایرنا

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر