امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۵/۲۶ - ۰۸:۰۱ شناسه خبر : ۱۱۲۹۰
بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:
آزادگان پیام آزادگی را به مردم جهان رساندند وارش نیوز/ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن بیانیه ای صادر کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، این اداره‌کل به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: تلاقی 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی یادآور پیوند دفاع مقدس مردم ایران اسلامی با نهضت سرخ حسینی است.

مردم عاشورایی و انقلابی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن درس بزرگ عزت و آزادگی را به جهان آموختند.

صفحات زرین کتاب دفاع مقدس یادآور حماسه‌های غرورآفرین و رشادت‌های بی‌بدیل مردان همیشه پیروز میدان‌هان جهاد و ایثار و از خودگذشتگی است.

26 مرداد سالروز ورود اولین گروه آزادگان به میهن، یکی از رخدادهای پر حماسه و تاریخی دوران هشت سال دفاع مقدس است که باید بصورت ویژه از آن یاد کرد و به آن پرداخت.

آزادگان صبور، نستوه و مقاوم علی‌رغم ظالمانه‌ترین شکنجه‌های جسمی و روحی رژیم بعثی عراق با حفظ روحیه انقلابی و شعور و معرفت خدایی هیچ‌گاه دست از آرمان‌های متعالی امام و انقلاب اسلامی نکشیدند و همواره با ایمان راسخ و عزم استوار، در بند دشمن، افتخارآفرین بودند و پیام آزادگی را به مردم جهان رساندند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان شهید و بیان اینکه این روز بزرگ و پر حماسه که تداعی کننده پیروزی دیگری از مردان دفاع مقدس است و هیچ‌گاه از ذهن تاریخی مردم ایران فراموش نخواهد شد، بر حفظ و پاسداشت این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی تأکید کرد.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر