امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۱۳:۴۶ شناسه خبر : ۱۱۱۹۶

غرق جوان ۱۹ ساله نکایی در رودخانه وارش نیوز/ فرمانده انتظامی شهرستان نکا از غرق شدن جوان ۱۹ساله نکایی در رودخانه دزده خبر داد.



به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشريح اين خبر، گفت: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه دزده، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی "پی رجه" و عوامل امدادي به جهت بررسي بيشتر به محل مورد نظر اعزام شدند.
وي افزود: با حضور ماموران انتظامي و عوامل امدادي در محل و بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، جوانی 19 ساله براي شنا به رودخانه دزده رفته بود که به دليل عدم آشنايي به فنون شنا و بي احتياطي غرق شد.
سرهنگ عزیزی اظهار داشت: با تلاش گروه های امدادی ، ماموران انتظامی و مردم بومی جسد متوفي از آب خارج و براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا با اشاره به این موضوع که هر سال با شروع فصل گرما افراد زيادي براي شنا و اوقات فراغت به حاشيه رودخانه، استخر ها و دریاچه ها مراجعت می کنند و به دليل توجه نكردن به تابلوهاي هشداردهنده و عدم مهارت فنون شنا غرق مي شوند، افزود: شنا كردن در كانال آبياري، استخرها و رودخانه ها بسيار خطرناك مي باشد و به شهروندان توصيه مي شود از شنا كردن در اين مكان ها جدا خودداري كنند.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر