امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۴/۱ - ۱۳:۱۸ شناسه خبر : ۱۱۰۴
رئیس صدا و سیما
برای شکست استراتژی آمریکا برنامه‌های ویژه‌ای داریم حفظ مرجعیت رسانه‌ای و افزایش روحیه امید در جامعه در دستور کار صداوسیما قرار دارد و برای شکست استراتژی آمریکا برنامه‌های ویژه‌ای داریم

وارش نیوز: به نقل از رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری در جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اهمیت افکار عمومی تصریح کرد: امروز جنگ آمریکا علیه ایران، افکار عمومی پایه است و آنها قصد دارند با طراحی‌های رسانه‌ای، موج ناامیدی و یأس را در میان مردم ما غالب کنند اما سربازان رسانه‌ای کشور بویژه در صدا و سیما با تمام توان در مقابل آنها ایستاده‌اند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه امروز در وسط میدان جنگ نابرابر رسانه‌ای قرارداریم و شبکه‌های معاند با برنامه‌ریزی و راهبرد دقیق، علیه مردم و جمهوری اسلامی ایران برنامه تولید و پخش می‌کنند، اظهار داشت: غرب با تمام قدرت، بدون هیچ حد و مرز و با تأمین هزینه‌های سنگین مالی برای شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در برابر حریف قدرتمندش جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده است و وجود این تکثر رسانه معاند برای تخریب فرهنگ یک کشور در دنیا بی‌سابقه است.

علی عسکری با تأکید بر اینکه دشمنان با جنگ نرم فرهنگی به دنبال تضعیف فضای اجتماعی و فرهنگی در کشور هستند، گفت: دشمنان با توجه به شکست خود در زمینه‌های مختلف در مقابل ملت رشید ایران به جنگ نرم و نفوذ فرهنگی روی آورده‌اند و بنیان خانواده را نشانه گرفته‌اند.

وی افزود: رسانه ملی در این مدت تلاش کرده است تا با تولید فیلم، سریال، مستند و سایر تولیدات رسانه‌ای مخاطبان بیشتری جذب کند و روحیه امید و نشاط را میان مردم افزایش دهد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه شرایط امروز کشور سخت‌تر از جنگ نظامی است، خاطرنشان کرد: در شرایط فرهنگی و جنگ نرم بسیار پیچیده‌ای قرار داریم و همه باید دست به دست هم دهیم.

علی عسکری با اشاره به اینکه دشمنان برای منهدم کردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام، آن‌ها تلاش ویژه‌ای در دستور کار خود قرار داده‌اند تا به کشور آسیب روانی بزنند و اقتصاد ایران را در گام بعدی هدف قرار داده‌اند.

رئیس رسانه ملی تأکید کرد: حفظ مرجعیت رسانه‌ای و افزایش روحیه امید در جامعه در دستور کار صداوسیما قرار دارد و برای شکست استراتژی آمریکا برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

علی عسکری در پاسخ به انتقاد برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری درخصوص بعضی از برنامه‌های رسانه ملی خاطرنشان کرد: ما خود را از خطا و اشتباه مبرا نمی‌دانیم و در مسیر اصلاح همواره تلاش می‌کنیم.

در ادامه این نشست، برخی از اعضای کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری به ارائه پیشنهادهای خود درباره پویایی هر چه بیشتر رسانه ملی پرداختند.

ترویج شعائر الهی و معارف در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، تقویت و بین المللی کردن مواضع جمهوری اسلامی ایران، تأکید بر حفظ حجاب در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی، ترویج الگوی مناسب از خانواده و خانه داری، ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقابله با انحرافات اخلاقی و سیاسی، ترویج و حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال از جمله موضوعاتی بود که در این نشست سه ساعته مطرح شد

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر