امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۳/۲۹ - ۱۳:۰۶ شناسه خبر : ۱۰۷۵
بطحائی اعلام کرد
مدارس دیگر نمی‌توانند «شهریه»‌ای بالاتر از حد مصوب دریافت کنند وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سامانه شهریه مدارس به گونه‌ای طراحی و آماده شده است که مدارس به هیچ عنوان امکان اخذ شهریه بالاتر را از اولیاء نخواهند داشت گفت: اگر شهریه‌ای که اخذ می شود با شهریه مصوب مغایر باشد پیامکی برای اولیاء ارسال می‌شود که می‌توانند بر اساس آن اعتراض کنند

وارش نیوز: به گزارش ایسنا، سید محمد بطحائی در حاشیه همایش مسؤولین امور تحصیلی اتباع خارجی در ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد با اشاره به ایجاد تغییراتی در روند نظارت‌ها بر مدارس غیردولتی گفت: امروز اولین گردهمایی ناظران مقیم برگزار شد. هرچند مدیران مدارس به عنوان نمایندگان ما اصلی ترین وظیفه نظارت را بر عهده دارند، باید بر مواردی چون بکارگیری نیروی انسانی و شهریه نظارت داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا سامانه هایی تعریف کردیم که تا جای ممکن سلایق شخصی کمترین دخالت را در نظارت داشته باشد.البته اختلالاتی در کار سامانه وجود داشت که ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده برطرف می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سامانه شهریه مدارس به گونه‌ای طراحی و آماده شده است که مدارس به هیچ عنوان امکان اخذ شهریه بالاتر را از اولیاء نخواهند داشت گفت: اگر شهریه‌ای که اخذ می شود با شهریه مصوب مغایر باشد پیامکی برای اولیاء ارسال می‌شود که می‌توانند بر اساس آن اعتراض کنند.

بطحائی افزود: ضمنا منتظر شکایت اولیاء نمی‌مانیم و خود ما هم رسیدگی می‌کنیم زیرا اولیا وقتی با چنین مغایرت‌هایی مواجه می‌شوند به علت نگرانی از بداخلاقی با فرزندشان در مدرسه ممکن است شکایت خود را منعکس نکنند؛ اگر مغایرت وجود داشته باشد ادارات ما وارد عمل می‌شوند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر